Onze meest gestelde vragen
Alle vragen over hoe ons proces werkt, van bestelling tot contact.
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Ons team werkt elke dag hard om je bestelling dezelfde dag door onze verzendpartner te laten versturen. Dit betekent dat in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis moet hebben. Na bestelling ontvang je een bevestiging en zodra we je bestelling hebben verwerkt ontvang je een Track & Trace code.
Ik zie nog maar een beperkt aantal producten op de webshop. Klopt dit?
Dat klopt. ProFa Clean is in maart 2023 van start gegaan met een klein assortiment. Ondanks dat Nick al jaren zijn boten schoonmaakt met de schoonmaakproducten van ProFa Clean kost het tijd om de producten goed op de markt te brengen voor de consument. Elke maand zullen wij proberen ons assortiment uit te breiden. Houd onze socials en de website in de gaten voor nieuwe producten!
Kan ik telefonisch contact met ProFa Clean opnemen?
Ja. Onder ‘Contact’ kunt u een telefoonnummer vinden (alleen in geval van nood en bij hoge uitzondering).
Onze voorkeur gaat echter uit naar een terugbelverzoek wat u kunt aanvragen middels het contactformulier of een e-mail naar info@profaclean.nl. Zo kunnen wij u nog beter van dienst zijn door direct te zorgen dat het bij de juiste afdeling komt. Wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren.
Ik wil dealer worden van ProFa Clean schoonmaakproducten. Hoe gaat dit in zijn werk?
Dit snappen wij natuurlijk!
Om officieel dealer te worden van ProFa Clean willen wij u vragen contact op te nemen door het contactformulier in te vullen of door een bericht te sturen naar info@profaclean.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen met meer informatie.
Waar kan ik mijn klacht kwijt?
Is uw bestelling beschadigd tijdens transport of heeft u, ondanks het juist gebruiken van het product, een klacht, dan horen wij dit graag via het contactformulier of een e-mailbericht naar info@profaclean.nl. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur contact met u op te nemen.
Voor meer informatie omtrent klachtafhandeling bekijkt u onze Algemene Voorwaarden.
Meest gestelde vragen over onze schoonmaakproducten.
Kan ik Multishine op alle materialen gebruiken?
Ja, u kunt de Multishine op alle materialen gebruiken. Laat het alleen niet indrogen en spoel heb binnen enkele minuten af.
Hoe gebruik ik de romp- en bodemreiniger?
De Romp- en Bodemreiniger smeert u puur op een droge ondergrond.
Laat het kort intrekken (+-60 sec) en boen het goed uit, spoel het daarna goed weg met water.
TIP: Ook adviseren wij het na te soppen met onze Multishine voor een minder hechtend oppervlak.
Wat is de verhouding per product?
De romp- en bodemreiniger gebruikt u puur en de Multishine kunt u afsetellen op hoe ernstig de situatie is.
Met de Multishine raden wij over het algemeen 1 op 10 aan.
Waarom moet ik alles goed afspoelen?
U moet onze middelen altijd goed afspoelen vanwege er er bijtende stoffen niet te lang moeten indrogen om schades te voorkomen.
Ook kunnen bepaalde stoffen een (afspoelbare) witte waas achterlaten wanneer u het niet goed/optijd afspoelt met water.
Zijn de producten schadelijk voor gezondheid?
Onze producten zijn niet schadelijk voor uw gezondheid zolang u het op de juiste manier gebruikt.
Volg alle instructies op het etiket nauwkeurig.
Kom in contact